Monday, June 27, 2011

Memang Aku Ditakdirkan Menjadi Usahawan

Hari nie keputusan tuk masuk DPLI dah kuar..Aku GAGAL Lg so mmg aku bukan ditakdirkan menjadi guru. Aku mmg dah ditakdirkan menjadi usahawan. Tak dapt tu tapi biznes aku yg masuk sampai kan tak menang tangan nak layan customer tuk dapatkan servis PA System, Tarian, Kompang Silat dan yang terbaru Katering yang aku tubuhkan mendapat sambutan hangat...

Seronok lak..bila kerja sendiri, kepuasan aku terima, sambil meniaga aku dapat luangkan masa ngan baby aku yg baru lahir nie...Ni baru ada klien col nak tarian arab la...aku ngah nak survey tempatnyer tuk buat buat step penari aku.

Cerita pasal penari, ni nak kongsi sketla..Aku seronok betul tengok penari-penari kecil aku nie mula diminati oleh orang-orang diluar sana. Diorang membanggakan aku serba sedikitla...Minggu lepas aku dpt job ngan ATRYZ (MALAYSIA) SDN BHD, lepas jer buat persembahan bos diorang bagi xtra tuk kitaorang sebab dah buat the best tuk majlis diorang..Best sgt bila sesuatu usaha tu dapat sambutan..


Ni la org yang paling penting dalam biz tarian aku nie

1 comment:

  1. huhuu...mmg ta yahh larhh jd ckgu ..buad biznes lg bgos..kumpul duet wat studio..huhu

    ReplyDelete