Tuesday, May 24, 2011

Setelah Lama Menyepi...

Puas...Seronok...Gembira...Anak anugerah ilahi yang tak dapat aku gambarkan...Aku baru melahirkan seorang anak lelaki yang aku ber nama Muhammad Haziq Iman Bin Razis. Pengalaman melahirkan merupakan satu pengalaman yang baru untuk aku. Anakku dilahirkan sihat tp disebabkan aku  berdarah O anakku mendapat sakit kuning. 11 hari aku duk hospital. Tau jer la. bila duk hospital anak dicucuk2 doktor, hati aku jadi sedih tp xpe...anak aku kuat, sekuat aku dan papanya. 

Hari nie anak aku dah berumur 16 hari. Aku masih lagi berpantang. Berckap soal pantang ni..Aku tak faham la. Macam2 pantang mak aku kenakan. Bila kat hospital lak...Doktor kata jgn berpantang dulu sbb anak aku sakit..so manala aku nak dengar...Apa pun aku ikut mana yang betul la...



aku & anakku..comeikan...

No comments:

Post a Comment